Informare privind distributia transei a-III-a de produse de igiena oferite prin POAD celor mai defavorizate persoane
Informare
privind distributia transei a-III-a de produse de igiena oferite prin POAD celor mai defavorizate persoane
Avand in vedere Ordinul Prefectului nr.89/19.02.2021 privind aprobarea graficului de distributie a produselor de igiena in cadrul POAD la nivelul judetului Dambovita, va informez ca in data de 24.02.2021 incepem distributia pachetelor cu produse de igiena catre destinatarii finali inscrisi pe lista initiala; categoriile de beneficiari VMG si ASF.
Distributia pe lista initiala se va realiza in termen de 45 de zile calendaristice.
Avand in vedere instituirea starii de alerta la nivel national si a masurilor de prevenire si control al infectiilor, in contextul situatiei epidemiologice generate de virusul SARS-COV-2, distributia se realizeaza dupa urmatorul program:
– luni, marti, miercuri – beneficiarii de venit minim garantat(art.3, alin.1, lit. a din OUG 84/2020)
– joi, vineri – beneficiarii de alocatie pentru sustinerea familiei(art.3, alin.1, lit. b din OUG 84/2020)
Program de lucru: 08.00-16.00
Program distributie: 08.30-15.30
Ocutie cu produse de igiena contine:
– pasta de dinti 75 ml.- 4 buc.
– periute de dinti ambalate individual – 5 buc.
– sampon copii 800ml. – 1 buc.
– sampon adulti 500 ml. – 1 buc.
– sapun lichid 500 ml. – 1 buc.
– detergent pudra pentru rufe albe 1.800g – 1 pachet
– detergent pudra pentru rufe colorate 0,900g – 1 pachet
Fiecare beneficiar va primi o cutie cu produse de igiena.
S-au luat urmatoarele masuri de prevenire impotriva infectarii cu virusul COVID -19:
– s-a efectuat dezinfectia, dezinsectia si deratizare punctului de depozitare/distributie;
– s-a montat dispencer pentru dezinfectant la intrarea in punctul de distributie;
– s-a delimitat distantarea sociala cu banda textila in exterior;
– s-a dotat cu manusi, masti si dezinfectant pentru maini si suprafete personalul desemnat pentru distributie;
– zilnic se va monitoriza temperatura atat a salariatilor cat si a beneficiarilor.