Birou achizitii
- Asigură achiziţiile de bunuri şi servicii cu caracter administrativ, pentru parcul auto şi aferente activităţilor instituţiei;
- Participă la elaborarea programul anual de achiziţii publice și îl actualizează;
- Exercita atribuții specifice desfășurării procesului de achiziții publice și de urmărire a contractelor cu respectarea prevederilor legale din domeniul achizițiilor publice;
- Cunoaste legislatia privind achizitiile publice si raspunde de respectarea acesteia in activitatea directiei;
- Elaboreaza programul anual de achizitii publice, pe baza necesitatilor si prioritatilor comunicate de celelalte compartimente, program care se aproba de director, cu avizul compartimentului financiar;
- Elaboreaza intocmirea documentatiei de atribuire si raspunde de aplicarea si finalizarea acestor proceduri, conform legii;
- Intocmeste raportul anual de achizitii publice, conform legii;
- Intocmeste caiete de sarcini pentru achizitiile publice;
- Participa la organizarea licitatiilor si a selectarilor de oferta, in conditiile legii;
- Raspunde de stabilirea circumstantelor de incadrare prevazute in legislatia pentru aplicarea fiecarei proceduri de achizitie publica sau cumparare directa;
- Constituie si pastreaza dosarul achizitiei publice;
- Constituie si pastreaza macheta investitiilor pe cod. CPV la materiale si prestari servicii;
- Raspunde de respectarea procedurilor operationale specifice si de realizarea indicatorilor de performanta ce ii revin.
- Indeplineste obligatiile referitoare la publicitate, astfel cum sunt acestea prevazute in Legea nr. 98/2016 si HG 395/2016;
- Propune componenta comisiilor de evaluare pentru fiecare contract care urmeaza a fi atribuit;
- Elaboreaza notele justificative si notele de estimare a valorii pentru toate procedurile de atribuire cat si pentru cumpararile directe;
- Asigura activitatea de informare si de publicare privind pregatirea si organizarea procedurilor de atribuire, obiectul acestora, termenele, precum si orice alte informatii care sa edifice respectarea principiilor care stau la baza atribuirii contractelor de achizitii publice;
- Asigura finalizarea procedurilor de atribuire, prin incheierea acordurilor-cadru si a contractelor de achizitie publica.